piątek, 13 września 2013

Zapowiedź !

Hej !
Może nawet nie pamiętacie, ale jakiś czas temu prowadziłam bloga . Nie był on o niczym konkretnym i był nudny . Usunęłam posty i postanowiłam prowadzić nowy blog o nowej nazwie. Tak o to z Mayen stałam się Frimay , ale czemu taka nazwa ? Fri - jest od Friday czyli dnia tygodnia w którym się urodziłam , May to wiadomo miesiąc moich urodzin . Jak czytać ? Nie będzie to typowy angielski tylko po prostu : frimej, gdyż  jakoś bardziej mi ta pasuje .
Chciałam odskoczni od tamtego bloga i zacząć tworzyć coś nowego .
O czym będzie blog ?
Po pierwsze od pewnego czasu zajmuję się wyrobami z modeliny . Nie jestem w tym jakaś doświadczona , ale w prace wkładam całą siebie. Głównym motywem będą babeczki z mojej wyobraźni .

(Miałam wstawić w notce te co ostatnio zrobiłam , ale niestety okazało się , że mój tata za wcześnie wyciągnął je z piekarnika choć mu mówiłam , że to zrobię . Miałam je przy breloczku i przez to niedopieczenie zaczęły się kruszyć :/)

Oprócz tego zaczęłam szkicować i moje prace również się pojawią . Niestety moja najlepsza z której jestem dumna poszła na konkurs i nie będę w stanie jej pokazać .

Zajmuję  się także wyrobami z origami .

Na blogu będą się także pojawiać notki z biżuterią i ubraniami zakupionymi czasami stylizacje, jak kto woli .

Nie liczę , że będziecie chcieli czytać tego bloga , ale pisze go przede wszystkim dla siebie i z nudów  . Oczywiście każdy komentarz jest motywujący i zachęca mnie do dalszej pracy .

Notki będą zwykle pojawiały się w piątki , albo soboty , gdyż wtedy mam czas pracy .

Niedługo będzie powitalne rozdanie !!!


Notka zapoznawcza pisana była na szybk.Mam nadzieję , że wam się  spodoba .

                                                                                                                      Buziaki od Frimay :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz